Sayfalar

3 Haziran 2015 Çarşamba

YVES ROCHER YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN ONARICI YAĞ

 UZUUUUUN BİR ARADAN SONRA HERKESE MERHABA :)

Okul telaşından dolayı uzun bir süredir sayfayla ilgilenemiyordum. Hemen fırsatını bulduğum anda şans eseri karşılaştığım muhteşem bir üründen size bahsetmek istiyorum. Benim saçlarım birden fazla kere açılma işlemi gördüğü için tahmin edersiniz ki çok yıprandı. Banyodan sonra tararken sanki işkence çekiyormuşum gibi bir durumla karşılaşıyordum. Ama bu ürün sayesinde bu işkenceden kurtuldum. Lafı uzatmadan hemen ürüne geçiyorum.



Çok şeker durmuyor mu sizce de :) eveeet gördüğünüz gibi 150 ml'lik pilastik şişenin içinde jojoba babasu ve macademia yağları bulunuyor. Kokusu muhteşem bayıldım. Saçlarımızı yıkamadan önce sürüp 10 dk bekletilmesi yeterli. Ama ben açıkçası sürüp yarım saat bekletiyorum. Yıkadıktan sonra o çooook güzel kokusuna bayıldım. Benim saçlarımı bile yumuşak yaptıysa artık siz düşünün etkisini. Ben haftada en az 3 kere yapıyorum.


Kapağının açılışına şekline bayıldım. Resimde gördüğünüz gibi şişede ufak delikten akıyor. Böylece israf etme imkanı olmuyor. Fiyatına gelirsek bence gayet uygun 20 tl .
Bence herkesin deneyince memnun kalıcağı bir ürün. Şiddetle tavsiye ediyorum.
tekrar görüşmek üzere...
kendinizeecemlebakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder