Sayfalar

17 Şubat 2015 Salı

flormar süper üçlü


Herkese merhaba..

Size bugün bu üç üründen bahsetmek istiyorum. İlk öncelikle 3 in 1 cleansıng gel system den söz etmek istiyorum. İlk başta kullandığım zaman yüzümde  güzel etki bırakmadığını hatta dokunduğunu düşündüm ama sonradan birkaç gün daha kullanmaya devam ettim. Böylelikle sabrımın sonuçlarından gayet memnunum. Ürünle yüzünüzü yıkadığınız zaman  bir ferahlama rahatlama hissediyorsunuz. Benim cildim yağlı ve bununla fazla yağından arındığını hissettim. Yüzünüzdeki siyah noktalarıda azalttığını gözlemledim. Bittiğinde tekrar almayı düşünüyorum . Herkesede  tavsiye ederim.
Gelelim şimdi ikinci ürünümüz cleansing milk. Bu sette en çok bayıldığım ürün bu oldu.Yüzünüzdeki makyajı çıkarıyor ayrıca yüzünüzü nemlendiriyor. Yüzünüzün ferahladığını ve yumuşacık olduğunu hissediyorsunuz. Hiçbir şekilde yakma kızarma gibi tepkilerde bulunmuyor.ben bittiğinde kesinlikle tekrar alacağım ilk ürün budur. Herkesede tavsiye ederim. Fiyatıda gayet uygundur.

Ve son olarakta eye make up remover ürünü. ilk başlarda çok severek kullanıyordum.Makyajımı çıkarmasından çok memnundum. Ama sonradan sevgim geçince çok yağlı bir görüntü bıraktığını anladım. Makyajı çıkardıktan sonra çok yorgun olsam bile yüzümü tekrar yıkama hissi bırakıyor çok yağlı bence. Çok zorda olmadıkça tekrar almayı düşünmüyorum benim düşüncelerim bunlar. Ayrıca fiyatıda çok pahalı bir ürün değildir.

TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜZERE..
KENDİNİZEECEMLEBAKIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder