Sayfalar

30 Eylül 2015 Çarşamba

LOREAL LUMI MAGIQUE BASE

HERKESE MERHABA 

 Bugün sizlere  bu aralar en meşhur  strobing makyaj akımının en önemli  ürününü anlatmak istiyorum. Uzun zamandır kullandığım bir ürün olan loreal lumı magıque baz 

Bu baz içinde sim bulunmadan ışıltılı cildi aydınlık gösteren bir üründür. Ambalajı beni benden aldı gayet hoş ve şık bir görünümdedir.



Pompalı olması benim sevdiğim özelliklerinden oldu. İstediğiniz kadar ürün almanıza yardımcı oluyor.
Nemlendiriciden sonra ister fondöteninizden önce tüm yüze sürerek kullanabilir . İster fondöteninizle karıştırarak kullanabilirsiniz yada sadece aydınlatıcı olarak bölge bölge kullanabilirsiniz. Çok kullanışlı bence .


Işıltısı ve yansıması resimde gördüğünüz gibi. Ürün çok pahalı değil indirimsiz 40 tl diye hatırlıyorum ama emin değilim ama yinede o kadar para vermek istemiyorum derseniz indirim zamanında kaçırmayın derim
sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder