Sayfalar

14 Temmuz 2015 Salı

MAYBELLİNE COLOR SHOW OJELERİ

HERKESE MERHABA :)


Bugünkü yazımızın konuğu benim ojelerden en çok sevdiğim ürünlere sahip maybelline color show. Hiç lafı öyle çok uzatmadan uzun süredir ara verdiğim yazıma geçiyorum. Bence tamamen istediğiniz rengi veren sürmesi çok kolay ki ben oje sürmeyi hiç beceremem her tarafa bulaştıran biri olarak ilk kez bu ojeyi güzel sürebiliyorum. Ojemizin fırçası kalın olduğu için sürümüde rahat oluyor İlk katta bile çok güzel renk vererek ikinci kata gerek bırakmıyor. bu benim en çok sevdiğim özellik oldu. Çünkü genellikle ikinci katta ojeyi bozan biriyim. Öyle çok geç kuruyan bir oje değil ama hemen kurudu da diyemem. Ama en kötü özelliği hatta benim için çok çok kötü özelliği kalıcılığı  çok az . Sabah sürdüğüm ojemi akşam azcık çıktığını gördüm. Bu benim için hayal kırıklığı oldu. Aşağıda gördüğünüz gibi her rengi mevcut .


Ah keşke daha çok kalıcı olabilseydi :(  Ama buna rağmen bile benim gönlümde diğer ojelerden önce gelip birinci sıraya yerleşti. Kalıcılık dışında her şeyini çok sevdim. Benim tavsiyemdir.


Ürünümüzün fiyat özelliğine gelirsek net olarak hatırlamıyorum ama 4 -5 tl arasındaydı. 
Ben severek kullanıyorum. Sizinde kullanmanızı tavsiye ederim. 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere 

kendinizeecemlebakın 
sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder